Na wniosek przewodniczącego RM porządek obrad został poszerzony o poniższe pozycje:
Podjęcie uchwał w sprawie:
- przyjęcia lokalnego Programu Wspierania Edukacji Uzdolnionych Dzieci i Młodzieży
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przyjęcie protokołu z sesji Rady Miejskiej w Leśnicy z dnia 30 października 2017 r.
4. Podjęcie uchwał w sprawie:
- wygaśnięcia mandatu radnego,
- zmiany wieloletniej prognozy finansowej,
- zmian budżetu i w budżecie gminy na 2017 rok,
- dopuszczenia zapłaty podatków stanowiących dochody budżetu Gminy Leśnica instrumentem płatniczym,
- określenia stawek podatku od nieruchomości,
- określenia stawek podatku od środków transportowych,
- uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Dolna, gmina Leśnica,
- uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Łąki Kozielskie, gmina Leśnica,
5. Informacja na temat wyników oświadczeń majątkowych za 2016 rok.
6. Sprawozdanie Burmistrza Leśnicy z działalności w okresie międzysesyjnym.
7. Sprawozdanie komisji stałych Rady Miejskiej z działalności w okresie międzysesyjnym.
8. Interpelacje, zapytania i wolne wnioski radnych.
9. Zamknięcie sesji.
1. Otwarcie sesji.
2. Stwierdzenie quorum.
3. Przyjęcie protokołu z sesji Rady Miejskiej w Leśnicy z dnia 30 października 2017 r.
4. Podjęcie uchwał w sprawie:
- wygaśnięcia mandatu radnego,
- zmiany wieloletniej prognozy finansowej,
- zmian budżetu i w budżecie gminy na 2017 rok,
- dopuszczenia zapłaty podatków stanowiących dochody budżetu Gminy Leśnica instrumentem płatniczym,
- określenia stawek podatku od nieruchomości,
- określenia stawek podatku od środków transportowych,
- uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego sołectwa Dolna, gmina Leśnica,
- uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wsi Łąki Kozielskie, gmina Leśnica,
5. Informacja na temat wyników oświadczeń majątkowych za 2016 rok.
6. Sprawozdanie Burmistrza Leśnicy z działalności w okresie międzysesyjnym.
7. Sprawozdanie komisji stałych Rady Miejskiej z działalności w okresie międzysesyjnym.
8. Interpelacje, zapytania i wolne wnioski radnych.
9. Zamknięcie sesji.